si kepHo-ci!

My photo
jb, Malaysia
hye.. me..?*simple but complicated* *talkactive (pot pet pot pet)* *luv ol about red* want to know more about me? just asking.. (^-^)

Sunday, July 3, 2011

hobi lame kembali bertaut!

assalammualaikum~

mggu lepas aku ade beli 2 novel br..
skunk dh start nk jd rajin bace novel blk...
hehehhee


nvel 1st aku beli =  "atas nama cinta"
novel buah tangan dari bikash nur idris ni sgt mengecewakan..
intro die??
aku ulng bace 4 kali kot...
still aku blur, siap emosi sowg2 kt dlm blik..
nasib adik aku xde skali, 
klu x..., xmemasl ko jd mangse kekejaman aku dik!
pertengahan cite lak...
lg la haram J...
sbb nye xde klimaks langsung..
then aku xghairah langsung nk bace...
boleh korang byng kn??
aku pn xtaw cmne aku boleh beli novel nie..
(aku tertipu dgn cover page die yg t'tulis "novel terlaris")
actly aku yg bodo..
ok thnk, kutuk diri sndr..
hahahaha...


2nd novel - "hijab sang pencinta"
trilogi dr nvel "bagaikan puteri" n "cinta sang ratu"
ditulis oleh novelis thriller no1 m'sia - ramlee awang murshid..
xdpt disangkal, xdpt dinafikn lg..
mmg sume novel die terbaik... *thumb up*
die punye intro xyah ckp byk ar...
klu dh start bace 1ayt, kite akn rase nk bace lg...
klu dh stop, alamat nye xtdo mlm la..
dlm otak msti pkr "pstu ape jd ek"
rse cm nk on lmpu tdo then trus kn bce nvel..
penulis cm die nie harus dipuji n di puja..
(die xbaya sy ye utk ckp cmni. =D)

pasni, ade beberape novel yg dh aku aim baik punye...
hope ade la wet terselit yg mmboleh kn aku beli..
(^_^)V
(xyah la nk poyo sgt dot.. ko mmg akn beli punye la..)
hahaha...

hope mlm yg indah di iringi dgn mimpi yg indah..
titik mera yg terluka...
~shedot~

No comments: