si kepHo-ci!

My photo
jb, Malaysia
hye.. me..?*simple but complicated* *talkactive (pot pet pot pet)* *luv ol about red* want to know more about me? just asking.. (^-^)

Sunday, February 6, 2011

Kawin VS Tunang

title xleh blah.. kahkah3...
actly, td ade 2 jemputan...
1 kawin n 1 lagi tunang...
tahniah kepada anne yg tlh mengakhiri zamn bujang die...
n very de sowy, gue xdpt dtg...
chaah tu jauh sgt la anne bg penganggur cm aku...
hahahaha (alasan bengap)

~semoge bahagia ye~
kepade along @ noma syafieqa n pasangn naim
tahnia dh btunng...
chanteq sgt die berbaju silver td..
(alamak, pic xde la.. kt camera ziqa yaw)
my ex-housemate pn ade...
adeq,mas,syuk n ohm...
syida rindu korang...
akhir nye dpt kumpul cm dulu..
sowy xdpt stay lame..
tumpng owg la..
bahagia tgk kwn2 dh kawin, dh tunang...
dh jd mak owg je blum.. hahahaha
aku bile ek...?
hehehehe (hormon gatal merembes)
jodoh itu ketentuan tuhan...
semoge yg ditentukn itu terbaik wat aku...
yose..?
nth ek...
tipu aku xsyg die,tipu aku xrndu die...
tp bak kate ubi, aku kene bia kn die pergi...
dr kejauhan ini, aku titipan kn doa buat mu :
"semoge kau ketemu bahagia yg di cari"
=')

No comments: