si kepHo-ci!

My photo
jb, Malaysia
hye.. me..?*simple but complicated* *talkactive (pot pet pot pet)* *luv ol about red* want to know more about me? just asking.. (^-^)

Saturday, April 26, 2014

umrah - ziarah kekasih dunia akhirat

assalammualaikum...

hye! now, menikmati cuti..
esok smbung cuti..
teehee~

actly, de seorg mmbr kt opis br je blk dr umrah..
nth la.. tetibe je ade satu perasaan hinggap kt hati..
rase cm nk jejak kaki ke sana...
terus terang aku ckp, before diz aku cm takut nk g sane..
terasa diri ini bergelumang dosa, takut kt sane tuhan balas & etc..
bercmpur baur..
tp bile kite munasabah diri, kite pikir dlm2...
rugi nye berperasaan begitu...
ptt nye dr aku mula berkeje sbgai penjual kuih dulu
aku dh mewajibkn diri utk kumpul wet ke arah itu...
tp hati terlalu keras & degil...

lg 1, my mum nk sgt gi sana...
gigih die kumpul duit...
aku cume takut, nnt 1 hari die pegi sana..
kiteorg hntr n lambai kt dia..
dan itu la lambaian terakhir kami..
aku xleh bayang kn...
oleh itu, aku mengambil keputusan secara peribadi utk kumpul wet
insyaAllah, semoga diberi kesempatan
aku nk ikut mak ke sane...
(biar la aku anak yg plg terakhir sekali dlm perhatian dia, tp aku nk dia tahu aku syg dia)

xoxo,
shedot

No comments: